loading...
فروش جدیدترین لوازم زیورالات بهداشتی
فروشگاه اینترنتی هزاری بازدید : 309 جمعه 19 اسفند 1390 نظرات (0)

دستگاه وکیوم ویبره روناس طب با مجوز بهداشت

قیمت: 85000 تومان

دستگاه وکیوم معمولی با ویبره از نظر کارکرد به یک صورت میباشند با این تفاوت که دستگاه وکیوم ویبره به علت ویبریشن نتیجه ای سریعتر خواهد داشت و برای زود انزالی موثرتر است. مشکلات نعوظ غالبـا” به واسطه ضعـف در بافت آلـ.ت، به عـلت مشکلات روانزادی یا بیماریها و یا عــدم ورود حجم خون کافــی به درون بافت آلـ.ت می باشد . لذا این وسیله با استفـاده از مکانیـــزم مکش یا پمپاژ بهمراه ویبریشن؛ باعث ورود حجم خون کافی درون بافتـهای اسفنجــــی شده و حجم بافتها را افزایش میدهد و باعث گشاد شــدن سینوزوییـــدها و وریـــدها می شود که در نتیجه حجم خون در گــردش، در آلـ.ت بالاتـــر مـی رود و نعـوظ کامل را نتیجه می دهد، که به نوعـی تقــویت و توانبخشی را نیـــز به واسطه پر و خالـــی شدن بافت آلـ.ت از خــون( انقباض و انبساط ) به وجــود می آورد . از آنجا که عملـکرد این دستــگاه مطابق با مکانیــزم طبیعی آلـ.ت تناسلی می باشد، فاقـد هرگـــونه عارضه یا مشکلاتی است که به دلیل مصرف برخی داروها پیش می آید. این وسیله به دو صورت زیر کاربرد دارد: * قبــل از نزدیکی ( به عنوان روشی جهت ایجاد نعوظ ) . * بصورت تمرین ( در طول درمان ) کاربرد دارد . * استفاده از ویبراتور دستگاه برای درمان مشکل زودانـزالی مردان. دستگاه وکیوم ویبره” وسیله ای است پزشکی با طراحی منحصر به فرد که باعث ایجاد نعوظ بصورت طبیعی می گردد . درمان انواع ناتوانی های جنـ.سی با دستگاه وکیوم یکی از سه روش استاندارد قابل قبول از طرف انجمن اورولوژی امریکا است که موثر و بی خطر می باشد . این وسیله دارای مجوز و تاییدیه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایران می باشد و انجمن اورولوژی ایران نیز کاربرد موثر این وسیله درمانی را تایید نموده است . از موارد ناتوانی جنسی ذکر شده میتوان کاهش جریان خون به آلـ.ت تناسلی و یا فقدان قدرت نگهداری خون در آلت را نام برد . این دستگاه با تقلید از مکانیسم طبیعی نعوظ طراحی شده و قادر به ایجاد توانایی در بروز و نگهداری حالت نعوظ برای انجام امور جنـسی بوده و فرد نیازی به استفاده از دارو ندارد .

سیستم دستگاه جدید واکیوم : برای ایجاد حالت نعوظ آلـ.ت درون محفظه شیشه ای قرار گرفته و با ایجاد خلاء توسط پمپ، جریان خون آلـ.ت افزایش یافته و حالت سفتی ایجاد می شود. سپس حلقه فشاری در قاعده آلـ.ت قرار می گیرد که مانع از خروج خون داخل آلـ.ت گردیده و نعوظ حتی پس از برداشتن محفظه شیشه ای همچنان حفظ خواهد شد. این حالت نعوظ را می توان برای مدت حداکثر سی دقیقه نگاه داشت و هر چند بار که شخص نیاز داشته باشد میتوان آنرا تکرار نماید . پس از برداشتن حلقه فشاری و برگشت خون، آلـ.ت به حالت طبیعی و اولیه خود باز خواهد گشت . دستگاه به سادگی جایگزین حالت طبیعی نعوظ شده و یکی از بهترین راههای درمان ناتوانی جنـ.سی در مقایسه با داروها، هورمونها و یا جراحی می باشد. این دستگاه بطور کاملا موثر و موفقیت آمیزی برای ایجاد حالت نعوظ در بیماران دیابتی ، بیماریهای عروقی ، صدمات نخاعی ، اسکلروز متعدد ، جراحی پروستات و ناتوانی های جنـ.سی ناشی از مشکلات روحی روانی ، به دنبال درمان دیالیز، اشعه درمانی ، جراحی و آسیب های وارده به لگن مورد استفاده قرار می گیرد دستگاه وکیوم بدلیل عوارض بسیار ناچیز و کارایی بسیار خوب در بیماران،مورد توجه روز افزون قرار گرفته است. لازم به ذکر است پس از قرص ویاگرا یا سیلدنافیلد ( این قرص در تمام افراد قابل استفاده نیست و در افراد با مشکلات قلبی ممکن است خطرناک باشد ) استفاده از دستگاه وکیوم شایع ترین درمان مورد استفاده در کشورهای دیگر است. این روش درمانی بی خطر ترین ، موثرترین و مقرون به صرفه ترین روش درمان است . درد ناشی از استفاده از آن که در درصد کمی از بیماران ممکن است وجود داشته باشد به مرور زمان برطرف می گردد. بطور متوسط دو هفته زمان برای مسلط شدن شخص به نحوه استفاده از دستگاه لازم است . زمان لازم برای ایجاد نعوظ کامل بطور متوسط ۵/۲ دقیقه می باشد و انزال در ۷۵% اشخاص با تاخیر خارج می گردد و در اغلب افراد باعث بهبود ارتباطات زناشویی می گردد. در مقایسه با پروتز آلـ.ت بسیار ارزانتر، دارای عوارض کمتر ( جراحی پروتز وضعیت آلـ.ت را برگشت ناپذیر می سازد ) می باشد و در تمامی موارد ناتوانی جنـ.سی سودمند است و همین امر است که باعث استقبال زیاد بیماران شده است. خوشبختانه تاکنون گزارشی در مورد عوارض شدید مثل تنگی مجرا و فیبروز آلـ.ت در استفاده صحیح از دستگاه وجود نداشته است .
* تایید شده توسط GMP تولید در شرایط مطلوب * دارای جایزه نوبل * تایید شده توسط انجمن ارولوژی بسیاری از کشورهای دنیا از جمله ایران * تایید شده توسط وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایران * تایید شده توسط سازمان نظام پزشکی و اداره کل تجهیزات پزشکی ایران * دارای تاییدیه CE اروپا * دارای تاییدیه FDA آمریکا دارای مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران به شماره 7/71048/ک دقت داشته باشید که برخی از افراد سودجو برای بفروش رساندن اجناس مشابه تقلبی خود از این شماره مجوزها استفاده میکنند اما شماره های قید شده فقط و فقط برای محصولاتی که در فروشگاه ما مشاهده میکنید اعتبار دارند. روشهاي خريد اين محصول: 1- خريد پستي ( دريافت وجه هنگام تحويل كالا): كه در اينصورت محصول ظرف 3 الي 5 روز كاري به دست شما رسيده و مبلغ کالا و هزینه ارسال (برای این کالا مبلغ 5000 تومان) را هنگام تحويل كالا به مامور پست ميدهيد. 2- واريز وجه به حساب (خريد نقدي): كه در اينصورت هزینه ارسال رایگان بوده و محصول ظرف حداكثر 2 تا 3 روز كاري به دستتان ميرسد.

برخی از ویژگیها
1) تایید شده توسط GMP تولید در شرایط مطلوب  2) دارای جایزه نوبل  3) تایید شده توسط انجمن ارولوژی بسیاری از کشورهای دنیا از جمله ایران  4) تایید شده توسط وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایران  5) تایید شده توسط سازمان نظام پزشکی و اداره کل تجهیزات پزشکی ایران

خرید دستگاه وکیوم ویبره روناس طب با مجوز بهداشت

خرید دستگاه وکیوم ویبره روناس طب با مجوز بهداشت

ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 122
  • بازدید کلی : 18,728